tiistai 23. elokuuta 2011

Vapaalla!

Tänään ollaan vietetty Papun kanssa vapaapäivää. Ei siis ole ollut lapsia hoidossa. Käytiin aamulenkillä Fannin ja Kenin kanssa. Myöhemmin lähdettiin kahdestaan. Papu oli taas paljon irti ja pysyi oikein hyvin mukana:). Käytiin paikassa, jossa on parimetrisiä männyntaimia. Pujahtelin piiloon Papua, mutta vaikeaa se oli. Papu pitää niin hyvin silmällä minua,


Aamulla kävin yksinäni asioilla ja annoin Papulle ydinluun ajankuluksi. Se olikin syönyt sitä melkoisesti. Sitten tehtiin sitä sun tätä päivän aikana. Viiden aikoihin Papu tuli levottomaksi ja kuljeskeli minun ja ulko-oven välillä. Minä lupasin, että Isäntä kyllä vie ulos kunhan kotiutuu. Papu jatkoi levotonta käytöstään ja kävi kuopaisemassa minua tassullaankin. Olihan se pakko lähteä käyttämään ulkona. Kun päästiin metsänreunaan ja päästin Papun irti, painui se vauhdilla risukkoon. Ja melkoinen ripuli sillä olikin! Se ydinluu oli varmaan liikaa. Hieno pieni koira, kun ei tehnyt sisälle vaan sinnikkäästi "kertoi" minulle hädästään. Olen siitä TOSI ylpeä!


Viime viikolla ostin pentukurssilta Papulle Dog Brick nimisen aktivointipelin. Se on kiva. Papu "pelaa" sitä innolla.Siinä etsitään herkkuja liukuvien luukkujen alta. Muoviset luupalikat ovat stoppareina ettei ole liian helppoa.




2 kommenttia:

  1. tosi kiltti koira tuo Papu.aikuisellekkin koiralle vaikeaa pidätellä ripulia,saati sitten nuorelle.varmaan mukavaa saada viettää vapaapäivää keskellä viikkoa.

    VastaaPoista
  2. Papu on vaatimattomasti sanottuna TOSI HIENO KOIRA! Ja vapaapäivät ovat aina mukavia. Ja äkkiä ohi.

    VastaaPoista